A meteo hibásnak bizonyult megint, de mi mégis megadtuk az esélyt egy sikeres versenynap lebonyolítására. Lassan jöttek az információk hogy tisztulás várható. A csapat felment a délkeleti starthelyre. A feladat a Bükk északi része felé irányította a versenyzőket de sajnos az időjárás nem kedvezett. Az ablakzárás vészesen közeledett és még mindig bizonytalanul startoltak a pilóták, mert akik elindultak azok mind a leszállóban találták magukat. A lassan teljesen beforduló keleti szél nem segitette a dolgot.
A feladat 35,9 km tört vonalú céltáv lett volna egy fordulóponttal.
Budai Petinek és Dósa Ricsinek sikerült ablakzárás előtt elstartoni és időben kilépni a startcilinderből. Ők vitték is a napot.
1. Budai Péter 29,3 km
2. Dósa Richárd 27,5 km
Wiederwald Gabi is teljesítette az első forduló pontot de sajna ő már az ablakzárás után tudott stratolni és kiemelkedni.
2. Dósa Richárd 27,5 km
Wiederwald Gabi is teljesítette az első forduló pontot de sajna ő már az ablakzárás után tudott stratolni és kiemelkedni.
A napot érvényesnek kellet elfogadni, mert 2 pilóta kilépett a szabályban meghatározott minimum sávból. De mivel ez másnak nem sikerült, így a nap csak 40%-os pontot adott a srácoknak.
A reptéren hütött sör fogadta a versenyzőket, ami igen jól kompenzálta a teljes értékü nap hiányzó 60%-át :)
Talán annyit megtanultunk, hogy ha délután süt ki a nap, akkor az ablakzárást nem kell eröltetni és hagyni kell lehetőséget, a késői repüléseknek.
A reptéren hütött sör fogadta a versenyzőket, ami igen jól kompenzálta a teljes értékü nap hiányzó 60%-át :)
Talán annyit megtanultunk, hogy ha délután süt ki a nap, akkor az ablakzárást nem kell eröltetni és hagyni kell lehetőséget, a késői repüléseknek.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése